Personvernerklæring

Velkommen til Sandefjord Kunstforenings nettside. Vi er opptatt av å beskytte ditt personvern og behandle dine personopplysninger på en sikker måte. Denne personvernerklæringen forklarer hvilke data vi samler inn, hvordan vi bruker dem, og dine rettigheter i forhold til dine personopplysninger.

1. Hvilke opplysninger vi samler inn

Vi samler inn følgende opplysninger om deg:

• Medlemsinformasjon: Når du registrerer deg som medlem, samler vi inn navn, e-postadresse, postadresse og telefonnummer.

• Brukerinformasjon: Informasjon om hvordan du bruker vår nettside, inkludert IP-adresse, nettlesertype og besøksdata.

2. Hvordan vi bruker dine opplysninger

Vi bruker dine personopplysninger til følgende formål:

• Administrasjon av medlemskap: For å registrere og administrere ditt medlemskap i Sandefjord Kunstforening.

• Kommunikasjon: For å sende deg informasjon om utstillinger, arrangementer og andre nyheter fra kunstforeningen.

• Forbedring av nettsiden: For å analysere bruken av vår nettside og forbedre brukeropplevelsen.

3. Deling av opplysninger

Vi deler ikke dine personopplysninger med tredjeparter, med mindre dette er nødvendig for å oppfylle en rettslig forpliktelse eller for å beskytte våre rettigheter.

4. Sikkerhet

Vi tar informasjonssikkerhet på alvor og bruker passende tekniske og organisatoriske tiltak for å beskytte dine personopplysninger mot uautorisert tilgang, endring, offentliggjøring eller ødeleggelse.

5. Dine rettigheter

Du har rett til:

• Å be om innsyn i de personopplysningene vi har om deg.

• Å be om korrigering av uriktige eller ufullstendige opplysninger.

• Å be om sletting av dine personopplysninger, under visse betingelser.

• Å trekke tilbake ditt samtykke når som helst, der behandlingen er basert på samtykke.

6. Kontaktinformasjon

Hvis du har spørsmål om vår behandling av dine personopplysninger eller ønsker å utøve dine rettigheter, kan du kontakte oss på:

Sandefjord Kunstforening

Strandpromenaden 9, 3208 Sandefjord

san-kuns@online.no

7. Endringer i personvernerklæringen

Vi kan oppdatere denne personvernerklæringen fra tid til annen. Eventuelle endringer vil bli publisert på denne siden.

Dato for siste oppdatering: 01.07.2024

Denne personvernerklæringen er utformet for å gi deg klarhet i hvordan vi håndterer dine personopplysninger og for å sikre at vi overholder gjeldende personvernlover og forskrifter. Takk for at du tar deg tid til å lese vår personvernerklæring.